15 Disember 2011

sebuah hasrat


Hasrat tak kesampaian..

Dahulu aku hilang matahari,

Dan ALLAH s.w.t telah turunkan guruh dan hujan,

Tetapi aku tetap cari di mane matahari itu,

Rupenya ALLAH telah hadiahkan aku sebuah PELANGI..

Dan kini aku telah kehilangan PELANGI yang selama 3tahun mewarnai kehidupan aku..

Aku telah berlaja pelbagai dari PELANGI itu,terima kasih.. seandai nya aku tidak cukup sempurna di mata kau, aku memohon maaf atas kekurangan aku sebagai insan yang biasa. Dan TAHNIAH diatas perjuangan kau tok menjadi raja di hati aku selama 3 tahun..aku berharap dengan keputusan kau untuk melupakan aku itu keputusan yang baik bagi kau.. kau sudah besar dan berhak degan semua itu..aku redha dengan semua yang terjadi terhadap aku buat masa ini..

Kau ingin tao apa HASRAT aku yang tidak tercapai???....

1. aku ingin kau kembali,setelah kita putus di tengah jalan..

2. aku ingin bina sebuah PERHUBUNGAN yang baru..

3. aku ingin tebus semua kesilapan aku selama ini terhahadap kau..

4. aku ingin jage PERHUBANGAN kita sehingga akhir hayat..

5. aku ingin yang terbaik buat kau..

tapi..semua itu hanya HASRAT semata2, kerna kau tinggal kan aku bersendirian tanpa sebarang khabaran,kenapa??

Ape kesilapan yang telah aku lakukan?? Besar kah kesilapan aku itu?? Erm..maaf kan aku.. setelah beberapa bulan tiada sebarang pesanan ringkas (SMS) dari kau,aku terus mencapai telefon untuk menghubungi kau..tapi kau tidak member tindak balas sedikit pun,kenapa??

Aku cuba untuk MELUPAKAN kau untuk seketika waktu..tetapi semakin aku mencuba dan semakin itu juga CINTA aku terhadap kau sungguh mendalam..aku tidak pasti..

Kendatipun aku telah berputus hubungan dengan kau..tetapi kwan2 aku masih mengambil berat terhadap hubungan kita yg selama ini yg diaorang angung2 kan oleh mereka..tahu kenapa??mereka sangat gembira melihat masa kita bersama selama 3tahun..tetapi kau telah musnahkan segala kebahagiaan itu!!

Aku tahu dari pada FACEBOOK kau yang selalu kau UPDATE itu hanya sekadar ingin membuat aku cemburu dan ingin aku membenci kau kan?? Betul??? Aku kenal kau macam mana, tidak usah lah kau bedalih lagi.. apapun yang kau lakukan aku masih waras..marah aku,benci aku..terhadap kau semua semntara jer..

Jikalau kau sudah membaca segalanya,ibarat kau sudah mengetahui segala yang tebuku di hati aku selama ini.. aku mengharap kan kesedaran dari kau yang Selama ini BUTA mata terhadap aku.terserah kau ingin kata kan terhadap aku..

Aku bukan menagih sinmpati dan ingin kau kembali dengan cara ini..hanya aku ingin kau fahami..untuk segalanya...

Untuk akhir 2011 Ini,aku ingin memohon seandai nya aku telah banyak lakukan sebarang masalah tehadap kau.. kau HALALkan segala makan dan minum aku..

Aku tidak pernah sesal dengan PERTEMUAN dan PERPISAHAN kita ini,sudah takdir..kita hanya mampu merancang dan ALLAH yang menentukan nya,

Aku berharap kau bahagia bersama insan yang kau sayang..

Dan aku akan selalu berdoa agar kau bhgia bersama insan yang kau CINTAI..kendati pun aku tidak merelakan kepergian mu dari hidup aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan