5 November 2014

Adore YUNA ZARAI


Hanya mereka yang benar-benar mengenali saya akan tahu bahawa Saya peminat TEGAR  Yuna. . Saya melihat  beliau dalam banyak aspek. Suara yang unik, lirik yang indah bahawa dia menulis sendiri, muzik, bagaimana ia boleh memainkan pelbagai alat muzik dengan sempurna, cara dia menggambarkan dirinya, fesyen beliau, kesederhanaan beliau, bagaimana rendah hati dia, berkarisma, dan dia mempunyai suara yg menarik . Ia bukan sahaja suaranya,malah secara menyeluruh. Sudah tentu saya melihatnya dari mata peminat. Bukan seseorang yang begitu rapat dengannya seperti dalam sahabatnya, atau sister.So dia saya mungkin hanya melihat di sebelah yang baik dari dirinya. Tetapi ia tidak mengapa. Jika ini adalah berapa banyak dia membawa dirinya sebagai seorang artis, bebas daripada gosip liar celebs hari ini membuat wang dari, saya berani mengatakan dia terkenal hanya kerana bakatnya. Saya tidak mengatakan ini kerana saya mengagumi beliau begitu banyak yang saya tak buta. Tidak. Tetapi ini adalah pendapat jujur. Jika anda tidak bersetuju, tersesat. Anda tidak mahu berdebat dengan saya mengenai perkara ini. Percayalah.


It has always been my dream to meet her . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan