3 Januari 2015

1st post 2015

Bismillahhirohmanirohim,
Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dengan nama Allah atin masih lagi diberikan waktu untuk berkongsi kisah hidup atin ini ;) untuk tahun baru ini 2015 ynag pasti dengan azam yang baru right? alhamdulillah.. Moga-moga menjadi yang lebih baik daripada yang baik, insyaallah.

Azam tahun baru atin untuk tahun ini adlh untuk menjadi yg lebih baik for sure ;) berjaya didunia mahupun diakhirat dan membuat ma abah serta keluarga berbangga atas kejayaan yg atin lakukan. amin....
Untuk berubah ianya dimulakn dari hati serta ikhlas dan juga teruskan perjuangan, jgn hanya hangat-hangat taik ayam shja kan? 

Untuk 2015 ini atin nak buat yg lebih baik dan cuba lakukan perubahan walaupun xbanyak tetapi sedikit-sedikit perubahan itu tetap ada, insyaallah. 

" YaAllah, hamba mu ini bukan insan yang sempurna, tetapi insan ini mahukn petunjuk jalan yang benar dan bukakn jalan yang baik-baik shja, Insan ini kadang kala leka dengan duniawi, kurang berdoa, kurang membuat apa suruhan mu ya Allah s.w.t.. Moga masih ade ruang dan waktu untuk aku berubah kejalan yg diredhai mu ya ALLAH.. aminnn."


* Welcome New Chapter *

Tiada ulasan:

Catat Ulasan